top of page

עזרה לאנשים בבית חולים שערי צדק


אשריכם ישראל


יש אנשים ששמחים לעזור

ויש להם ידע קשרים ולב ענק


לעזור לכל מי שצריך



אחד מהם שלח לי את המייל הבא :


שלום וברכה

אני מתנדב בבית החולים שערי צדק

במחלקה לשירותי דת בשבתות.


ולכן אני יכול לעזור לאנשים גם במציאת דירה לשבת באזור בית החולים.


ול"ע יצא לי לעזור לאנשים גם במקרה של סידור הלוויה והבית לשבעה

וכן לעזור לאנשים בבית החולים ולכוון אותם ליועצים רפואיים בכירים

אשמח לעזור בשמחה בכל הנדרש נא להפנות למייל זה

24 שעות 6 ימים בשבוע פעיל מקסימום אני חוזר

כעת הייתי בנופש ולא יכולתי לענות


כתובת המייל היא

שמחת אחים <6343118@gmail.com‏>



אשריכם ישראל !


אם אתם מעוניינים לפרסם פה באתר מודעה בנוסח דומה

נשמח לפרסם אותה במדור זה



99 צפיות2 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

מערכת השדכן - המהפכנית תשלם לכם 150 ש"ח

שמעתם על מערכת השדכן ? זהו מיזם חדש ומיוחד שיעזור לכם למצוא את השידוך שלכם, וכבר יש בו אלפי נרשמים ! וכן... הוא גם ישלם לכם 150 ש"ח לכל חבר שתשלחו לו את הלינק האישי שלכם והוא יסגור שידוך דרכם כך תרוו

דרך החדשה להרוויח כסף בצורה קבועה בלי סיכונים ובלי עבודה באמצעות עוזרים ונעזרים

מחפשים הכנסה צדדית ? מקור הכנסה נוסף שלא ידרוש ממכם שעות של עבודה ? במאמר הזה ננסה להסביר איך כל אחד יכול להרוויח כסף על ידי כתיבת כמה מיילים פשוטים ושימוש בגמ"ח עוזרים ונעזרים, כל מה שצריך לעשות הוא

גמ"ח עוזרים ונעזרים כבר עובד תוך כדי בניה ושכלול האתר

ברוך השם כבר ביקרו באתר שלנו אלפי [!] אנשים בלי לבזבז שקל על הוצאות פרסום, מה שמראה על הצורך הגדול של הגמ"ח וב"ה אנחנו מקווים מאוד להגדיל אותו עוד ועוד ועוד, לשכלל את האפשרויות ולהקל על המשתמשים, אם י

bottom of page